Vad Vi Vet.

Vad Vi Vet.

Share this post

Vad Vi Vet.
Vad Vi Vet.
Många kontakttillfällen knepet för hög kundnöjdhet
Copy link
Facebook
Email
Notes
More

Många kontakttillfällen knepet för hög kundnöjdhet

Hur gör man kunderna riktigt nöjda? Kanske är svaret att tänka som en trädfällare? På Storholmen Träd kapar de upp kundresan i flera delar med målet att göra kunden nöjd vid många tillfällen.

Yasemin Bayramoglu
Apr 04, 2021
∙ Paid

Share this post

Vad Vi Vet.
Vad Vi Vet.
Många kontakttillfällen knepet för hög kundnöjdhet
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Share

🎧 Lyssna på avsnittet: Spotify • Apple • Acast • Amazon • Google m.fl.

På hotell, konferensanläggningar, turistdestinationer och andra ställen som folk besöker sällan står kundens nöjdhet i fokus. Lite extra omsorg för att göra upplevelsen så bra som möjligt gör att besökarna bidrar till att de talar väl om dig och kanske gör det också att de rekommende…

Keep reading with a 7-day free trial

Subscribe to Vad Vi Vet. to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Bildningsaktiebolaget Vad Vi Vet.
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture

Share

Copy link
Facebook
Email
Notes
More